11 I 12 DE FEBRER: CISTELLA PETITA

El pre-mini B femení continúa gaudint i aprenent

preminiBfem

Ha sigut un partit molt lliutat, poc a poc es va veient el que fem als entrenaments.
Algunes nenes de l’altre equip eren més grans i al final no hem pogut guanyar, tot i així hem disfrutat molt!!! Cada vegada som més equip.
 
Al acabar el partit hem anat a dinar totes juntes per continuar fent pinya.
Sempre lliutadores!!!
Sempre blaves!!!
#lacasitos!!!
 

Gran partit del premini masculí contra el SAFA Sant Andreu

El pre-mini A, femení cada dia més lluitadores

Avui hem jugat contra el Viladecans. Ha estat un partit força entretingut tot i que el resultat no ha sigut positiu. Jo crec que totes hem jugat genial i que hem fet tot el que hem pogut. El rival ha defensat molt dur i la veritat és que era difícil fer cistella. Nosaltres hem lluitat fins al final pero no ha pogut ser. Però totes ens ho hem passat fantàstic jugant I fent el que més ens agrada a totes. SOM BLAVES!!! A seguir lluitant…. !!!!

Martina Bort

El mini 05 masculí perd un partit lluitat fins al final

mini05masc

Derrota dels blaus en la seva visita a Vilafranca del Penedés en un partit molt igualat en totes les seves fases. Sempre per darrera al marcador. Els blaus però, no van deixar escapar als locals i van arribar amb possibilitats de guanyar el partit al darrer període. Decisions equivocades en les darreres jugades i nombroses errades en el tirs lliures ens van penalitzar davant un equip en el qual bàsicament van destacar les individualitats de dos jugadors. A la segona volta es pot guanyar!!!

El mini 06 masculí no va poder a casa contra el Centre Catòlic de L’Hospitalet

mini06masc

En la fría mañana del sábado nos visitaba el Centre Católic de L’Hospitalet. Ya desde el calentamiento se podía observar una clara diferencia física en favor de los visitantes. Desde el principio lograron una pequeña ventaja que oscilaba entre los 10 puntos. A veces nos acercábamos y a veces se alejaban un poco más. No fue nuestro mejor partido pero los azules lo dieron todo contra unos rivales más altos y fuertes.

Vamos mejorando en el juego colectivo y llegarán las victorias. Ànims blaus!!!
 
Jorge Guerrero
 

Derrota per la mínima del mini blau masculí

miniblaumasc

Trepidante partido el vivido el domingo por la mañana en Rubió i Ors entre el Mini Blau Masculino y el UE Gaudí B. De nuevo nuestros chicos se enfrentaban a un equipo superior físicamente, pero luchado de poder a poder hasta el último segundo de partido, nunca mejor dicho. Muchísima igualdad durante todo el encuentro, aunque con un juego muy distinto por parte de ambos equipos. Cabe destacar la mejora del juego de pase de nuestros chicos y las rápidas salidas al contraataque incluso después de canasta del rival. Con este estilo de juego se ha conseguido rebajar las pérdidas de balón al no abusar del bote y del dribling innecesario. Nuestro talón de Aquiles sigue siendo el rebote, que concede segundas y terceras oportunidades al equipo rival. Otro aspecto a mejorar es el acierto de cara a canasta. El partido se ha resuelto en la última jugada. Con empate a 65 se nos ha señalado una falta de tiro cuanto menos rigurosa con el tiempo a cero, convirtiendo uno de los tiros libres por parte del Gaudí. Hay que seguir trabajando en esta línea, así seguro que llegaran los resultados positivos
 
SOM BLAUS!!!
 
Alex #6
 

Al mini B femení se li escapa el partit als dos últims períodes

miniBfem

GRAN EVOLUCIÓN DE NUESTRO MINI B PESE A LA DERROTA

Este sabado 11 de Febrero nuestro Mini B femenino tenía un desplazamiento muy complicado en el campo del Igualada A, equipo que en la primera fase nos derrotó en los 2 partidos.

En esta ocasión también salimos derrotadas, pero la sensación que nos quedó, es que ya no hay tanta diferencia.

Dos cuartos en el que nuestras jugadoras estuvieron un poco desconcentradas, propició la ventaja final para el equipo de Igualada de + 18.

Todo y esto nos quedamos con un buen sabor, ya que vemos partido a partido, que la evolución de este equipo es muy grande, y que aún jugando con alguna jugadora enferma, como sucedió ayer, dan la cara hasta el último segundo del partido.

A continuaión, nuestra jugadora  Marta Serrano #15 nos dá su visión de lo sucedido en el partido.

Ayer jugamos contra el Igualada equipo contra el que ya jugamos en la primera fase.

Perdimos de 18 puntos, ya que es un equipo que juega muy rápido y tiene muy bien tiro exterior, pero aún así nosotras luchamos mucho, y hasta el último cuarto tuvimos opción de ganar.

# SOM BLAVES!!

# WARRIORS.

El mini B masculí, exemple d’esforç i lluita contra el Sant Josep de Badalona

miniBmasc

En el primer quart tots hem sortit molt intensos, tot i que teníem moltes baixes. Hem obligat al Sant Pep a demanar un temps mort. Després del temps mort han sortit molt durs però els hem pogut aguantar bé , i ha sigut l’únic quart que els hem guanyat!!!!!!!

En el segon quart a ells els hi han sortit moltes jugades i a nosaltres no ens sortien les coses. La banqueta ha estat animant molt durant tot el partit.

En el tercer quart els hem aguantat molt bé i hem quedat 10-10. En canvi el quart i el cinquè període han jugat millor que nosaltres i hem perdut de bastant .

Finalment, tots ens hem esforçat i lluitat molt, però ens han derrotat.

Jan

Nova victòria àmplia del mini A masculí