El Sènior EBA rep l’AEB Dimonis dissabte a les 18h al Parc Esportiu
Els blaus busquen trencar la ratxa negativa i sumar la sisena victòria de la temporada
Després de dues jornades fosques, perdent partits ajustats a pistes complicades, el Sènior EBA busca tornar al camí del triomf a casa, davant la família blava. En un enfrontament complicat, davant un rival amb una plantilla de molta qualitat, els blaus volen sumar la sisena victòria de la temporada, la que els permetria mantenir-se a la part alta de la classificació. Del duel de dissabte, de l’estat de forma i anímic dels de Cornellà i del rival, n’hem parlat amb l’Ignasi Belver, dorsal 17 del primer equip masculí, a qui hem aprofitat per conèixer millor.
EL RIVAL
L’AEB Dimonis arriba a Cornellà com a ocupant de la sisena plaça de la taula classificatòria. És un dels cinc equips, igual que els blaus, que empaten, entre la quarta i la vuitena posició, amb un balanç de cinc victòries i quatre derrotes. Els badalonins s’han imposat a Palma, al Mollet, al Roser, al Olivar i a Salou, i han cedit davant el CBT, el Mataró, el Valls i l’UBSA.
«El badalonès és un equip ben equilibrat, amb jugadors amb molta experiència i jugadors joves amb ganes d’aprendre i ajudar en tot el possible a l’equip», explica Belver. Un equilibri sustentat per la qualitat tant interior com exterior d’aquesta plantilla. Per a frenar-los, «nosaltres haurem de jugar amb alegria i amb aquesta màgia que teníem a principi de temporada, fent partícep a tot l’equip», seguia el 17 blau.
EL CB CORNELLÀ
Els blaus afronten el partit de dissabte amb ganes de «revertir la situació a casa. Les dues jornades passades han estat fora del nostre pavelló i això també s’ha notat», comenta Belver. Dues jornades en què als blaus se’ls ha escapat la victòria per la mínima. «Després de dues derrotes seguides, el que hem de tenir és calma. Sabem que el treball és bo perquè ens han anat bé les coses aquest inici de temporada. Hem treballat sobre aquells detalls que ens han faltat aquestes dues últimes jornades i sempre confiant en la feina feta fins ara».
Per al pivot cornellanenc, «la clau d’aquest cap de setmana serà la constància durant els 40 minuts i controlar el ritme de partit. Per poder-ho fer haurem de controlar el rebot i no perdre pilotes«. A nivell personal, Belver ha signat un inici de temporada excel·lent que l’ha portat ha ser el tercer jugador més ben valorat del grup C-B. «Personalment estic molt content amb els minuts i la confiança que m’han donat tant l’entrenador, com el club i, sobretot, els companys. Per mi el més important és la bona relació que tenim, que això es trasllada a la pista».
EL PERFIL
Cognoms: Belver Edo
Any de naixement: 1994
Posició: Ala-pivot
Alçada: 200 cm
Professió: Treballo en una administracio de finques familiar
Quins idiomes parles? Parlo el català, el castellano i poc anglès
Un lloc on vols anar: Austràlia
Un lloc que t’ha marcat: Amsterdam
Un record de la teva carrera esportiva: Els ascensos de categoria. De primera a Copa Catalunya i de Copa Catalunya a EBA
Què et fa únic com a jugador? Suposo que la meva capacitat de bot i l’agilitat amb el cos que tinc.
Plat preferit: Patates fregides
Menjar pre partit: Pasta
Què se’t dóna especialment bé? Els esports en general
Què se’t dóna fatal? Cuinar
Tens algún talent ocult? Cap, o encara no l’he trobat.
Una pel·lícula: «En Busca de la Felicidad»
Un llibre: No soc de llegir, sempre dic: «En Teo va al Zoo»
Una cançó: «Play Hard» de David Guetta
Un ídol: A nivell esportiu Magic Johnson, a nivell personal, la meva mare.

