TOTES LES ACTIVITATS SUSPESES DEL 12 DE MARÇ AL 14 D’ABRIL

L’FCBQ decreta la suspensió de tota activitat federativa a partir d’aquest dijous 12 de març com a mesura de prevenció del coronavirus SARS-CoV-2.

Per tal de prevaldre la salut i el benestar de tots els federats i federades del Bàsquet Català, la Federació Catalana de Basquetbol (FCBQ), en base a la potestat que li atorga l’article 138 del Reglament Jurisdiccional, decreta la suspensió de tota activitat federativa a partir del dijous 12 de març i per una vigència de 15 dies.

El CB Cornellà manté els entrenaments de l’11 de març i els suspèn a partir de dijous 12/03 fins diumenge 29 de març. Així mateix, secretaria mantindrà l’atenció telefònica dilluns 16/02 horari habitual de matí (10-14h) per a garantir l’atenció a operacions obertes i romandrà tancada des de dimarts 17/02 fins el 29/02.

ACTUALITZACIÓ

EL CLUB BÀSQUET CORNELLÀ PRORROGA LA SUSPENSIÓ DE TOTA ACTIVITAT FINS EL 14 D’ABRIL

Degut a la ampliació de l’estat d’alarma per part del govern espanyol, el Club Bàsquet Cornellà prorroga la suspensió de tota activitat relacionada amb el club fins el 14 d’abril. Així mateix, la Federació Catalana de Basquetbol amplia també la suspensió de les competicions fins el mateix 14 d’abril i la Federación Española de Baloncesto fins el 12 d’abril.

També queden ajornades les activitats previstes pel 90è aniversari, com ara la trobada d’escoleta a la Plaça Catalunya de Cornellà amb data pel 26 d’abril. Les noves dates serán anunciades un cop poguem assegurar el seu desenvolupament amb seguretat.

El Club Bàsquet Cornellà roman en contacte amb les autoritats federatives del territori, així com els actors polítics que ens involucren. Davant de qualsevol canvi, us mantindrem informats en la major brevetat possible.

Cornellà de Llobregat, 25 de març del 2020