COMUNICAT FINALITZACIÓ DE COMPETICIONS EN REFERÈNCIA A LA CIRCULAR DE LA FCBQ

Benvolguts/des jugadors/es, entrenadors/es, pares/mares i simpatitzants,

En una circular emesa el 28 d’abril de 2020, la Federació Catalana de Basquetbol (FCBQ) comunicava la finalització definitiva de la totalitat de les competicions de la temporada 2019-20 que pengen de la seva potestat. Així doncs, tots els equips del nostre club, a excepció del primer equip masculí, pendent de la resolució per part de la Federación Española de Baloncesto (FEB), acaben el seu curs d’enguany.

Des del positivisme de creure en una tornada a la normalitat el més ràpida possible, prioritzant sempre la garantia de seguretat dels nostres integrants, restem en contacte amb les autoritats federatives per a conèixer l’organització de les competicions de cara a la campanya 2020-21.

De moment, i fins a seguir l’evolució i resultats de les fases de desconfinament, el club no posa data de tornada als entrenaments.

Per acabar, volem transmetre un missatge d’agraïment als nostres jugadors/es i entrenadors/es pels esforços duts a terme durant aquest període d’incertesa, i per la seva dedicació i la bona feina realitzada durant la temporada. Als pares, mares i familiars, especialment els pares i mares delegats/des, volem donar-los les gràcies per la confiança present i futura dipositada en el club i per l’acompanyament perenne per a que el dia a dia sigui el més fluït possible. I als simpatitzants, gràcies pel suport constant i per empentar-nos a seguir escrivint la història del Club Bàsquet Cornellà.

Cornellà de Llobregat, a 2 de maig del 2020

Club Bàsquet Cornellà